موفق‌ترین فرماندهان و مسئولان سازمان‌های نیروهای مسلح معرفی شدند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::چهارمین جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی موفق‌ترین فرماندهان و مسئولان سازمان‌های نیروهای مسلح در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس  ، چهارمین جشنواره مالک اشتر به منظور شناسایی و معرفی موفق‌ترین فرماندهان و مسئولان سازمان‌های نیروهای مسلح، با حضور سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر فیروزآبادی طی سخنانی با بیان انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از مجموعه‌ نیروهای مسلح، گفت: عمل ما باید خالصانه و با نیت پاک صورت بگیرد زیرا این مبتنی بر مطلوب امام و مطلوب خداوند است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم به کارگیری شایسته از توان مدیریتی برای ارتقاء آمادگی و توانمندی‌های دفاعی تأکید کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف و ثمربخشی فعالیت‌ها باید با ابتکار عمل و با بهره‌گیری از مدیریت، فعال و پویا وارد این عرصه گردید.

در ابتدای این مراسم آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران ضمن گرامیداشت حماسه دفاع مقدس، گفت: عبادت بدون پشتوانه عبودیت نمی‌تواند اثرگذار باشد و نیروهای مسلح می‌بایست برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب خود را عبد خداوند متعال بدانند و عبودیت پیشه کنند. اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی افتاد، شبیه معجزه بود و هر کدام از آنها برای ما درس عبرتی است.

در پایان این مراسم پنجاه و دو تن از فرماندهان و مسئولان برگزیده در بخش‌های تخصصی نیروهای مسلح، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا